" A n i s "

Anis Shuhada

Hi Welcome Here


"Its about my life."

We can chatting here






Ucapan-ucapan raya.}
Tuesday, August 6, 2013 | 11:50 PM | 0Comment

Bismillah.

Sebelum balik cuti raya hari tu, macam biase lah adat di maarif mesti buat kad raya. Tapi aku semangat buat kad raya ni mase form 1 dengan form 2 je. Bila dah naik form 3,4,5 ni, dah tak rajin nak buat sebab ada periksa besar kan. Buat jugak, tapi sikit lah, tak banyak macam dulu. Macam tahun ni, aku memang busy gila sampai tak sempat pun nak buat kad raya. :'( Padahal tahun last dah. Orang je yang bagi kad dekat aku tapi aku tak sempat nak balas. Aku cuma sediakan kertas kajang, suruh sape yang hantar kad kat aku tu tulis nombor telefon. Haaaa, caption kat atas kertas tu "Bagi nombor telefon, k.anis nak call nanti." HAHA. Mudah kan ? Insya Allah, buat masa ni kredit masih banyak, boleh lah call korang. Cehhhh, semangat semua sebab aku cakap aku nak call, bukan mesej. Kalau mesej mesti kene balas kan, alahhhh, aku tahu diaorang ni bukan ade kredit pun nak balas. So, disebabkan tahun akhir, aku cakap lah yang aku nak call. Hehehe. Ade tu siap bagi nombor telefon mak lagi. Hamboihhhhh, nak sangat aku call. xD


Antara kad yang aku dapat. :D


Kebanyakannya "k.anis". Drpd junior belake. XD

Eheh. Tunggu je lah panggilan nanti. :D Kalau nak dikira kad-kad raya yang aku simpan dari form 1 sampai sekarang mmg banyak yang teramat sangat lah. Cehhhhhh.


Dalam banyak-banyak wish kat twitter, yg ni lah paling aku seram sekali. Aduihhhh, sufi pulak mention pasal SPM. Debor weh. Hmmmm

Okay, SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI untuk semua. Andai yang mengenali diri ini, mohon maaf atas semua kesalahan yang pernah dilakukan. Biaselah manusia biase kan. Okay ?

Wassalam...